tirsdag den 16. september 2008

Ting #23

PYHA - så er det overstået og jeg svarer her på de stillede spørgsmål:

Den opgave jeg synes bedst om er Picasa. Jeg var i starten ikke så hooked på det, men har fundet ud af, at jeg privat har stor glæde af det.

Udover Picasa bruger jeg også funktionen med at rippe musik via Windows Media Player - men igen: privat.

Formen er i og for sig ok - jeg synes bare det har været lidt meget med en ny opgave hver uge - især når man er tovholder og hver uge desuden skal kåre ugens blogger og kommentar - det tager tid.

Hvis jeg skal deltage i 23ting igen, skal jeg IKKE være tovholder

Ellers vil jeg sige, at det selvfølgelig har været godt at stifte bekendtskab med de mange andre ting - selvom mange ting er gået i glemmebogen (mere eller mindre), men så kan man jo finde opgaven frem igen!!

Vi ses til festen, ik'?

1 kommentar:

Lisbeth sagde ...

Hej Sille!
Tak for sidst! - I er seje på Møn, allerede færdige med alle opgaver :O) - ja vi glæder os til festen!